News FM 89.1 Mhz Pașcani
ASCULTĂ LIVE
RCAST.NET
NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași
Uncategorized

Un avocado pe zi menţine colesterolul rău sub control

Consumul unui avocado pe zi este recomandat pentru menţinerea colesterolului rău sub control.

  

 

Un studiu publicat de „Journal of the American Heart Association” semnalează că o dietă moderată în grăsimi, în care să fie inclus avocado, poate ajuta la îmbunătăţirea nivelurilor de colesterol rău la persoanele supraponderale şi obeze.

Conform cercetătorilor, în acest mod, sunt înlocuiţi acizii graşi saturaţi cu acizii graşi mononesaturaţi sau polinesaturaţi, astfel încât, sunt reduse riscurile de dezvoltare a bolilor de inimă.

Specialiştii ne recomandă, totodată, să apelăm la ingredientele dietei mediteraneene care include fructe, vegetale, cereale integrale, peşte gras şi alimente bogate în acizi graşi mononesaturaţi – precum uleiul de măsline extra-virgin şi fructele uscate – care, ca şi avocado, nu doar ne furnizează cele mai bune grăsimi, ci pot avea un rol important în reducerea riscului de dezvoltare a bolilor cardiace.

Sursa: Descoperă.ro

Citește și: {loadposition articlescategoryload}

Related posts

Comandamentul NATO din Bucureşti a fost activat. Pentagonul trimite echipamente şi tehnică grea de luptă la Kogălniceanu.

Redacția

ALL Concrete Pașcani angajează

Redacția

Vânzare imobil

Redacția
Încarcă...