News FM 89.1 Mhz Pașcani
ASCULTĂ LIVE
RCAST.NET
NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași
Național

Studiu: Alimentele ultraprocesate îndulcite artificial, legate de apariția depresiei la femei

Consumul unor cantități mai mari de alimente și băuturi ultraprocesate, mai ales dacă aceste produse sunt îndulcite artificial, poate fi legat de apariția depresiei, potrivit unui nou studiu, scrie CNN.

„Studiul sugerează o asociere între consumul de alimente ultraprocesate și depresie, cu un risc cu aproximativ 50% mai mare pentru cei care consumă 9 porții (pe zi) sau mai mult (cei 20% din top) în comparație cu cei care consumă 4 porții sau mai puțin”, a declarat Gunter Kuhnle, profesor de științe alimentare și nutriționale la Universitatea Reading din Marea Britanie. El nu a fost implicat în acest studiu.

Alimentele ultraprocesate includ supe preambalate, sosuri, pizza congelată, mâncăruri gata preparate și alimente de plăcere, cum ar fi hot dog, cârnați, cartofi prăjiți, sucuri, fursecuri cumpărate din magazin, prăjituri, bomboane, gogoși, înghețată, precum și multe alte alimente și băuturi care conțin îndulcitori artificiali.

„Studiul nostru s-a concentrat pe legătura dintre alimente și riscul ulterior de a dezvolta un nou episod de depresie”, a declarat coautorul studiului, dr. Andrew T Chan, profesor de medicină la Harvard Medical School.

  

„Cu toate acestea, există, de asemenea, posibilitatea ca, în cazul persoanelor cu depresie cronică,

 » Citește continuarea pe pagina autorului

Related posts

Putin amenință că va „îngheța” Occidentul prin tăierea livrărilor de gaze și petrol dacă se impun plafoane de preț / Liderul de la Kremlin sugerează deschiderea gazoductului Nord Stream 2

Redacția

Ovidiu Raețchi, ambasadorul României la Tokyo: „Numeroși români au cariere și reușite impresionante în Japonia” INTERVIU

Redacția

Scandalul demiterii lui Alexandru Arșinel: Câți bani pierde după demiterea din funcția de la Teatrul de Revistă și ce venituri mai are – DOCUMENT

Redacția
Încarcă...