News FM 89.1 Mhz Pașcani
ASCULTĂ LIVE
RCAST.NET
NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași
Internațional

Studiu: Consumul a două porții de pește pe săptămână poate crește riscul apariției cancerului de piele

Consumul a două porții de pește pe săptămână poate crește riscul de a face melanom malign, cea mai mortală formă de cancer de piele, arată un studiu american.

Cercetarea a implicat 491.367 de adulți din SUA, în vârstă de aproximativ 62 de ani, care au raportat cât de des au mâncat pește prăjit, pește neprăjit și ton în anul 2021, precum și cantitatea porțiilor.

Consumul a două porții de pește pe săptămână a fost asociat cu un risc crescut de cancer de piele, potrivit studiului, citat de Sky News.

VIDEO | Propagandistul lui Putin amenință cu invadarea Germaniei: „Să dăm încă o dată jos praful de pe mormintele teutone!”

  

09 Jun, 11:07 | Știri externe

Comisia Europeană cere Ungariei să renunțe la prețurile discriminatorii la carburanți

09 Jun, 10:49 | Știri externe

Fostul premier al Ucrainei, despre Putin: ”Absolut raţional, rece, crud și întunecat, dar nu nebun”

09 Jun, 10:48 | Știri externe

Până acum, serviciile naționale de sănătate publică recomandau consumul de pește de două ori pe săptămână, pentru a avea o dietă echilibrată. Acum, însă, cercetătorii din SUA au avertizat că două porții săptămânale ar putea expune oamenii la riscul de a face melanom malign, cea mai mortală formă de cancer de piele.

Studiul de la Universitatea Brown a constatat că persoanele al căror aport zilnic de pește era de 42,8 g (aproximativ 300 g pe săptămână) au un risc cu 22% mai mare de melanom malign decât cei care au consumat doar 3,2 grame.

 » Citește continuarea pe pagina autorului

Related posts

AUSTRIA, măsuri extreme pentru a reduce afluxul de migranți. Karl Nehammer: „Vom restricționa reunificarea familiilor, prin controale stricte”

Redacția

Prințesa Dubaiului și-a părăsit soțul printr-un mesaj pe Instagram: „DIVORȚEZ de tine. Fosta ta soție”/ Care a fost motivul despărțirii

Redacția

LIVE TEXT | Război în Ucraina, ziua 173 – Peste 40 de ţări, inclusiv România, îi cer Rusiei să îşi retragă imediat trupele de la centrala nucleară Zaporojie / Zelenski: „Cu cât va fi Ucraina mai puternică, cu atât va fi Rusia mai slabă şi va dura războiul mai puţin”

Redacția
Încarcă...