News FM 89.1 Mhz Pașcani
ASCULTĂ LIVE
RCAST.NET
NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași
Național

Durata vieții este influențată mai mult de alegeri decât de gene, arată un studiu

Una dintre cele mai persistente întrebări pe care și le pun oamenii este cât timp vor trăi. Această întrebare aduce în discuție și cât de mult din durata vieții noastre este influențată de mediu și alegerile personale și cât este predeterminată de gene.

Un studiu recent, publicat în revista Nature Medicine, a încercat pentru prima dată să cuantifice contribuția relativă a mediului și a stilului de viață în raport cu factorii genetici în procesul de îmbătrânire și longevitate.

Rezultatele au fost surprinzătoare, indicând că mediul și stilul de viață joacă un rol mult mai important decât genetica în durata vieții. Studiul s-a bazat pe date din UK Biobank, o bază de date vastă din Marea Britanie, care conține informații detaliate despre sănătate și stil de viață de la aproximativ 500.000 de persoane. Aceste date includ informații genetice, dosare medicale, imagini și detalii privind obiceiurile de viață.

O parte separată a studiului a analizat un subset de peste 45.000 de participanți ale căror probe de sânge au fost supuse profilării proteomice, o tehnică relativ nouă care analizează modificările proteinelor din organism pentru a estima vârsta biologică a unei persoane,

  

 » Citește continuarea pe pagina autorului

Related posts

Guvernul anunță cum va compensa facturile la energie. Cîțu: Am avut discuții despre plafonarea prețului la gaze. Vom discuta cu Comisia Europeană

Redacția

FOTO România văzută din spațiu, într-o imagine surprinsă de satelitul Santinel-3

Redacția

Dependența de Internet afectează comportamentul și dezvoltarea adolescenților

Redacția
Încarcă...