News FM 89.1 Mhz Pașcani
ASCULTĂ LIVE
RCAST.NET
NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași
Național

Patru nutrienți cheie lipsesc din dietele a peste 60% dintre oameni

Ar putea fi momentul să-ți reevaluezi dieta: un nou studiu sugerează că două treimi dintre oamenii de pe planetă nu obțin patru nutrienți cheie din alimentele și băuturile pe care le consumă.

Cercetătorii din spatele acestui studiu, de la Școala de Sănătate Publică Harvard TH Chan, Universitatea din California, Santa Barbara (UCSB), din SUA, și Alianța Globală pentru Nutriție Îmbunătățită (GAIN), spun că acesta este un semnal de alarmă pentru sănătatea globală.

Folosind o combinație de date colectate din Baza Globală de Date Alimentare și modele statistice dezvoltate de cercetători, echipa a estimat nivelurile de nutrienți cheie din dietele a 99,3% din populația mondială, din 185 de țări.

Ce nutrienți cheie lipsesc din dietele a două treimi dintre oameni?

  

„Aceste rezultate sunt alarmante. Majoritatea oamenilor, chiar mai mulți decât se credea anterior, în toate regiunile și țările, indiferent de venit, nu consumă suficiente cantități din mai mulți micronutrienți esențiali. Aceste deficiențe compromit rezultatele pentru sănătate și limitează potențialul uman la scară globală”, spune specialistul în alimentație Ty Beal, de la GAIN.

Pe primul loc în lista aportului inadecvat se află iodul. Esențial pentru producerea hormonului tiroxină,

 » Citește continuarea pe pagina autorului

Related posts

Guvernul crește vârsta de pensionare în MAI, MApN, SRI și SPP. Anunțul făcut de ministrul Apărării

Redacția

Mediul bugetar, din nou menajat. Guvernul amână reforma instituțiilor până după alegerile europarlamentare. Decizia, pe înțelesul tuturor

Redacția

Franța este împotriva unei ținte unice de reducere cu 15% a consumului de gaze în Europa / Parisul consideră că ţintele pentru fiecare ţară trebuie să ţină cont de capacitatea de export

Redacția
Încarcă...