News FM 89.1 Mhz Pașcani
ASCULTĂ LIVE
RCAST.NET
NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași
Național

Multivitaminele nu vă vor ajuta să trăiți mai mult, arată un studiu masiv

Multivitaminele nu vă vor ajuta să trăiți mai mult, chiar dacă suplimentele de vitamine ar putea oferi un avantaj împotriva anumitor afecțiuni, în general.

Noi cercetări arată că multivitaminele nu vă vor ajuta să trăiți mai mult, deși alte studii sugerează că ar putea avea unele beneficii pentru sănătate care îi ajută pe oameni să trăiască mai bine în anii lor mai târzii.

Cercetătorii de la Institutul Național de Sănătate (NIH) din SUA au analizat date din trei mari studii care au chestionat peste 390.000 de adulți despre dieta și sănătatea lor, pentru a examina utilizarea multivitaminelor și rezultatele asupra sănătății pe parcursul a aproape trei decenii.

„Mulți adulți din SUA raportează că folosesc multivitamine pentru a-și menține sau îmbunătăți sănătatea”, scriu epidemiologul NIH Erikka Loftfield și colegii ei în lucrare.

  

Dar dacă promisiunile unei sănătăți mai bune se traduc într-o viață mai lungă este o altă întrebare. Rezultatele acestei analize confirmă concluziile în mare parte negative ale studiilor anterioare, indicând că multivitaminele nu vă vor ajuta să trăiți mai mult.

Dimpotrivă, riscul de a muri din orice cauză a fost ușor mai mare (cu doar 4%) printre utilizatorii de multivitamine în primii ani de urmărire,

 » Citește continuarea pe pagina autorului

Related posts

Facelift pentru Renault Captur

Redacția

Palatul Victoria, iluminat în turcoaz, în cadrul campaniei de conştientizare a Bolii Batten

Redacția

Iohannis: Ne regăsim într-o situaţie economică şi socială care trebuie gestionată cu responsabilitate, astfel încât să putem controla criza sanitară

Redacția
Încarcă...