News FM 89.1 Mhz Pașcani
ASCULTĂ LIVE
RCAST.NET
NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași
Național

Consumul de alcool al părinților poate afecta generațiile viitoare chiar înainte ca acestea să fie concepute

Condițiile din casa, familia și comunitatea unei persoane afectează capacitatea acesteia de a rămâne sănătoasă.

Oamenii de știință care studiază acești determinanți sociali ai sănătății încearcă să înțeleagă dacă natura sau nutriția are un efect mai puternic asupra capacității unei persoane de a lupta împotriva bolilor.

Deși cercetătorii au recunoscut de mult timp că abuzul de alcool al unui tată afectează negativ sănătatea mintală și dezvoltarea socială a copiilor săi, nu a fost clar dacă, de fapt, consumul de alcool al tatălui are efecte biologice de durată asupra sănătății fizice a urmașilor săi.

Cercetările publicate recent arată că, în realitate, consumul cronic de alcool de către ambii părinți are un efect durabil asupra generației următoare, făcând ca urmașii lor să îmbătrânească mai repede și să devină mai predispuși la boli.

  

Conform National Institutes of Health, aproape 11% dintre adulții din SUA suferă de o tulburare legată de consumul de alcool. Consumul excesiv de alcool cauzează multiple probleme de sănătate, inclusiv boli hepatice, probleme cardiace, declinul funcției cognitive și îmbătrânirea accelerată.

Părinții pot transmite aceste probleme de sănătate copiilor lor. Tulburările din spectrul alcoolului fetal se referă la o gamă largă de deficiențe fizice,

 » Citește continuarea pe pagina autorului

Related posts

Facelift pentru SUV-ul electric BMW iX

Redacția

O echipă de cercetători a găsit microbi vii într-o rocă veche de 2 miliarde de ani

Redacția

VIDEO Serie A: Juventus se împiedică de Bologna și iese din lupta pentru titlu

Redacția
Încarcă...