Vinul roșu a fost odinioară prezentat ca un beneficiu pentru sănătate, care ar putea proteja inima și chiar prelungi speranța de viață. Dar, deși oamenii de știință au dezmințit această afirmație, ei cred că cel puțin un ingredient al vinului roșu – un compus numit resveratrol – poate avea beneficii reale pentru sănătate.
Un studiu lansat recent va evalua dacă o doză mică din această substanță chimică, care se găsește și în strugurii roșii, afine și arahide, ar putea ajuta la menținerea la distanță a cancerului intestinal.
Studiul, unul dintre cele mai mari de până acum care testează medicamente pentru prevenirea cancerului, va recruta pacienți care sunt expuși riscului de apariție a bolii.
Resveratrolul, de succes în cazul șoarecilor
„Cu studiul Colo-Prevent, ne îmbarcăm într-un experiment unic pentru a vedea cum medicamentele ar putea opri creșterea polipilor intestinali. Acest studiu ar putea avea implicații majore asupra modului în care prevenim cancerul intestinal la persoanele care sunt cel mai susceptibile de a dezvolta boala pe măsură ce îmbătrânesc”, a declarat profesorul Karen Brown, cercetător la Universitatea din Leicester și coordonator al studiului.
Studiul se bazează pe mai mult de un deceniu de activitate a laboratorului lui Brown,
» Citește continuarea pe pagina autorului


