News FM 89.1 Mhz Pașcani
ASCULTĂ LIVE
RCAST.NET
NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași
Național

O metodă populară de slăbit ar putea crește riscul de cancer, arată un studiu

În timp ce studiile anterioare au asociat postul intermitent cu beneficii precum reducerea greutății și a riscului de demență, o nouă cercetare pe șoareci indică un potențial dezavantaj al abstinențelor alimentare periodice: o creștere a riscului de cancer.

Descoperirea urmează unui studiu anterior care a arătat că postul la șoareci a dus la o creștere a capacității de regenerare a celulelor stem intestinale, protejându-le împotriva leziunilor și inflamațiilor.

Acum, o echipă internațională de cercetători a stabilit că această creștere a producției de celule stem se accelerează atunci când șoarecii se hrănesc după post. Mai mult, mâncatul poate introduce mutageni – compuși precum aminele heterociclice din carnea arsă, care pot provoca mutații genetice – care cresc riscul declanșării tumorilor canceroase.

„A avea mai multă activitate a celulelor stem este bine pentru regenerare, dar prea mult dintr-un lucru bun în timp poate avea consecințe mai puțin favorabile”, spune biologul Omer Yilmaz de la Massachusetts Institute of Technology (MIT).

  

„Postul este foarte sănătos, dar dacă ești ghinionist și te realimentezi după un post și ești expus la un mutagen, cum ar fi o friptură carbonizată sau ceva de genul acesta,

 » Citește continuarea pe pagina autorului

Related posts

Ciolacu a discutat cu Iohannis despre trimiterea unui sistem de apărare Patriot în Ucraina: Umează o decizie în CSAT

Redacția

Jurnalista rusă Marina Ovsianikova confirmă că a fugit din arestul la domiciliu și îl acuză pe Putin de genocid: ”Puneți-i lui brățară, nu mie. El trebuie izolat și judecat pentru genocidul poporului ucrainean și pentru exterminarea în masă a populației masculine”

Redacția

Ultimă oră: 217 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus! Dosar penal pentru cei ce nu respectă regulile de izolare!

Redacția
Încarcă...