13122017Wed
Last updateWed, 13 Dec 2017 7pm



Nu sistemul l-a omorât pe Marian!

loading...

Nu sistemul l-a ucis pe Marian Grigore, ci un criminal: Daniel Lungu. Poate pentru unii apelativul folosit sună prea dur, dar nu poți să numești altfel un individ ce umblă prin cluburi înarmat cu un cuțit, iar atunci când are un diferend de opinie îl folosește cu sânge rece!

 

Nu medicii l-au ucis pe Marian Grigore! Aceștia erau prezenți la datorie și au încercat totul pentru a-l salva. Marian nu suferea de o boală pe care medicii nu au depistat-o sau nu au tratat-o corect. El a fost înjunghiat, iar o astfel de rană este foarte greu de tratat și implică multă, multă șansă. Iar Marian nu a avut șansă! Deloc!

Nici faptul că localul, în care s-a petrecut grozăvenia, funcționa peste programul pe care-l avea aprobat nu l-a omorât pe Marian. Crima se putea petrece la fel și înainte de ora 11.00.

Marian nu ar fi putut fi salvat nici dacă consilierii PSD sau primarul Dumitru Pantazi susțineau proiectul consilierului Sorin Olariu de a se înființa un centru fix de colectarea sângelui. Un astfel de centru colectează sângele, dar îl transmite spre depozitare și gestionare la Iași. Așa că ambulanțele ce au cărat sânge sâmbătă noaptea, făceau oricum același drum.

Părinții lui Daniel Lungu nu au nicio vină și nu trebuie să dea nicio explicație. La 23 de ani, criminalul este un bărbat independent care avea un loc muncă și decidea despre cum și cu cine își petrece timpul liber și pe cine înjunghie.

Ca români suntem prea ușor tentați să dăm vina pe sistem. Însă acum sistemul nu are nimic de-a face cu moartea lui Marian. Sistemul l-a prins și l-a încătușat pe criminal și cel  mai probabil îl va condamna la minimum 10 ani de închisoare!

P.S. Un centru fix de colectare a sângelui trebuie înființat la Pașcani. Însă nu e locul și timpul acum pentru o astfel de dezbatere. 

Comments   

 
Strigator la cer
-2 # Incompetenti cei de la urgente pascani,nu e prima oaraStrigator la cer 2017-07-19 13:07
De ce a fost închisă rana fără să fie descoperite leziunile interne, de ce nu a fost constatata gravitate situaţiei imediat ce tânărul a fost adus la spital, de ce nu a fost trimit imediat la o clinică din Iaşi?
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Razvan G.
+4 # RE: Incompetenti cei de la urgente pascani,nu e prima oaraRazvan G. 2017-07-19 13:14
Știu că durerea este mare, însă:
Spitalul municipal Pașcani este unul de Urgență, astfel că nu putea fi dus la Iași direct;
Organele localizate in abdomen sunt:
Ficat si cai biliare (liver) – in dreapta sub coasta – vezi bolile de ficat
Colecist (fiere – gallblader) – in aceeasi zona cu ficatul– vezi bolile de fiere
Splina (spleen) – in stanga sub coaste -vezi bolile splinei
Pancreas- pe mijloc cam in dreptul buricului – vezi bolile pancreasului
Stomac (stomach)- in capul pieptului si usor spre stanga – vezi bolile stomacului
Duoden (duodenum)- cam sub ficat
Jejun+ileon = intestin subtire (small intestine) – in centrul abdomenului
Intestin gros (colon)- pe laturile abdomenului – vezi bolile colonului
Aorta- pe mijlocul abdomenului de sus pana jos
Vena cava inferioara- la fel ca aorta
Rinichi- in spate sub coaste – vezi bolile renale
Vezica urinara – in partea de jos a abdomenului pe mijloc
Glande suprarenale – deasupra rinichilor
Ovare – lateral de vezica si ceva mai sus
Uter – in spatele vezicii urinare
Prostata- sub vezica urinara- vezi bolile prostatei
Ganglioni- in foarte multe zona ale corpului
Toate acestea înghesuite de mama natură într-un volum redus. Nu e ca și cum medicul poate să vadă totul.
Trebuie să fim realiști...
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Strigator la cer
-6 # RE: Incompetenti cei de la urgente pascani,nu e prima oaraStrigator la cer 2017-07-19 13:21
Atunci cum de cei de la Iasi au putut constata asta iar cei de la Pascani nu au putut?Nu au aceleasi studii?Iar in starea in care a fost adus cum este posibil sa fie trimis cu o ambulanta normala,fara dotarile necesare?
Indiferent de ce se va constata dupa ancheta nimeni si nimic nu-l va putea aduce inapoi pe Marian...Condol eante familiei!
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
No name
+27 # CivilizatieNo name 2017-07-19 15:28
Nu sistemul...nu doctorii...ci prostia omeneasca...
O prostie mare care costa 2 vieti...
Nu cautati vinovati in doctori....caut atii in voi....civiliza ti-va oameni ...
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
mandeac
-7 # mdamandeac 2017-07-19 23:10
deci ovarele lui Marian au cedat
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
anonimcom
+12 # nuexistasistemanonimcom 2017-07-19 15:28
Atat timp cat numarul bisericilor este triplu fata de numarul spitalelor, nu stiu de ce va plangeti atat de "sistem" cat timp inca se strang fonduri pentru catedrala iar spitalul CFR sta sa cada
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
No name
+21 # Un ateuNo name 2017-07-19 15:51
Crezi ca biserica e de vina ca noi suntem prosti la bautura..crezi ca biserica e de vina ca nu sunt spitale.....cre zi ca biserica e de vina ca noi....suntem inca in epoca de piatra.....

...te inseli...nici biserica ..nici statul...nu e de vina...ci noi.....pt ca nu stim sa fim oameni.....civi lizati...sa ne bucuram de ce primim...gratis .....
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Chill
-3 # .Chill 2017-07-19 13:32
Domnule Razvan Grecu, sunteti un pic cam superficial si desi nu sunteti din aceasta comuna Pascani, incercati sa puneti umbra doar pe acel criminal, ca sa nu stricati anumite prietenii legate in sistem. Este posibil ca acest baiat Marian, sa fi murit in urma leziunilor grave, chiar si cu bunul demers al lucrurilor, insa..cand facem si noi pasul urmator ?! Cand intra intr-o normalitate si responsabilitat e, constiinta fiecaruia cand lucreaza in anumite domenii, mai cu seama de justitie si sanatate ? La noi in acest Pascani, nu este absolut nimic normal, si aferent acestui caz, daca acei doctori incearca sa salveze pe cineva, este important sa se si priceapa, ca de multe ori degeaba ai intentii bune, ca poti sa faci mai mult rau daca esti angajat pe pile si nu ti-ai dat sarguinta sa invetii si sa practici o meserie si din placere si responsabilitat e, nu doar financiar. Apoi o ambulanta nu ar trebui nicidecum sa aiba o astfel de intarziere, cand centrul e atat de aproape si e un caz atat de grav, dar era sambata noapte pentru toti probabil, si se subintelege mai mult. De altfel conteaza mult si ora unui local, ca doar de asta nu se poate face ceva in Pascani, se stiu caracterele si modul lor de desfasurare, si nu e intamplator faptul ca dupa ora 23.00 nu mai ai unde sa mananci sau sa te distrezi aici. Iar un centru ce colecteaza sange, evident ca trebuie sa gestioneze in asa fel cat sa aiba sange de toate categoriile, nu sa il trimita la Iasi, ca altfel care ar fi sensul unui centru, credca sunteti dezinformat. Iar noi nu suntem tentati sa acuzam un sistem, ci sa vedem neregulile din el, si daca e sa vorbim in cele mai mici detalii, acest oras este un focar de infectie si pe strada si oriunde privesti, tot ce s-a facut in acel an de modernizare acum s-a naruit din nesimtirea meltenilor si a lipsei autoritatilor de implicare, de educare, de impunea unor reguli si de intretinerea celor facute. Daca nu e locul si timpul de o astfel de dezbatere, inseamna ca sunteti tot un fel de Daniel Lungu, insa fara cutit la el, adica las.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Razvan G.
+14 # RE: .Razvan G. 2017-07-19 13:49
Din câte știu sunt mai pășcănean decât tine. Dar nu asta este problema aici. Ok, salvarea trebuia să ajungă mai repede, asta dacă era una liberă sau poate erau ocupate cu alte cazuri.
Cât despre priceperea medicilor, nu vrea să comentez, pentru că am întâlnit și eu tot felul de „profesioniști” , însă în cazul de față nu cred că putem da vina pe medici.
Cât despre sistem și critca lui, cred că, tocmai eu, nu pot fi acuzat că-l țin brațe.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Chill
-8 # RE: .Chill 2017-07-19 14:19
Daca sunteti mandru de Pascaneanul din dumneavoastra ca este mai loial, va las aceasta distinctie cu mare placere, eu unul sunt onorat si mandru sa fiu roman, dar nu Pascanean..into deauna ma gandesc cu jena cand tranziteaza cineva acest oras / comuna, ce vede bun sau placut aici, cu siguranta nimic. Apoi cu salvarile si medicii intotdeauna o sa fie discutabil, si o sa starnim tot felul de "samariteni" care vezi Doamne ce mai ajuta ei, cu constiinta si responsabilitat e ca si cum ar fi un membru al familiei lor, fara statutul social si financiar al victimei (nu toti..dar o mare parte). SI daca spuneti ca va implicati in problemele locale de sistem, credca ar trebui adoptat un alt fel de mod si cu legaturi mai externe de acest oras, sa ne vada si altii cum e aici, si poate cu o publicitate negativa dar realista, reusim sa facem ceva mai bine ca trai.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
No name
+8 # E usorNo name 2017-07-19 16:18
E usor sa dai vina pe biserica...
E usor sa dai vin pe stat...
E usor sa dai vina pe Romania...
E usor sa judeci...
E usor sa critici...
Toate in viata de om sunt usoare..
Mai putin sa fim oameni...
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
mandeac
-4 # mdamandeac 2017-07-19 23:11
ma pis pe bisericile voastre si pe barba lu' Prostolache
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
RRR
+3 # PSD PascaniRRR 2017-07-19 15:06
atata timp cat noi, ciuma rosie, suntem la putere nimic nu se va face in comuna pascani !...v-am prostit...acum noi furam ,in veacul vecilor ...:))
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
qwerty
-12 # RE: Nu sistemul l-a omorât pe Marian!qwerty 2017-07-19 17:07
Cel mai prost articol, te plictiseai si ai zis sa iti dai cu parerea aberand...

Nu medicii l-au ucis pe Marian Grigore! Wtf????
Părinții lui Daniel Lungu nu au nicio vină și nu trebuie să dea nicio explicație. ?????????
De altfel toate insiruirile tale sunt cretine, acum pe bune, ce cauti tu in domeniul asta ?
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Răzvan G.
+9 # RE: Nu sistemul l-a omorât pe Marian!Răzvan G. 2017-07-19 17:15
Chiar sunt curios care e vina părinților criminalului, dacă poți să-mi explici. Sunt milioane de oameni care nu primesc nu știu ce educație acasă, dar nu devin criminali.
Cât despre medici....since r vorbim despre o plagă înjunghiată în abdomen. Caută și tu pe google și vezi cum stă treaba, dacă lama cuțitului atinge o arteră așa cum a fost în cazul de față!
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
qwerty
0 # RE: Nu sistemul l-a omorât pe Marian!qwerty 2017-07-19 23:06
Exact despre asta vorbeam, aduci in discutie oameni pe care nu ar trebui sa ii implici in situatiile astea.
Ia situatia ca atare, e o drama. Exista un singur vinovat. Atat.
Fara alte persoane si alte circumstante.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Răzvan G.
+2 # RE: Nu sistemul l-a omorât pe Marian!Răzvan G. 2017-07-20 08:34
Ai dreptate. Articolul e o opinie la astfel de idei conform cărora medicii, politicienii și părinții criminalului ar avea o vina în această tragedie.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
chitibus
+7 # RE: Nu sistemul l-a omorât pe Marian!chitibus 2017-07-19 17:31
Cum sa nu te miri cand in asemenea momente tragice, niste neica nimeni, semianalfabeti, contrabat in mod penibil opiniile, de aceasta data foarte argumentate, ale semnatarului articolului. Nu am fost niciodata un fan Grecu sau "Actualitatea" dar trebuie sa recunoastem ca dl. Grecu da dovada de rationament logic, specific unui ziarist obiectiv. Dar se putea sa nu sara la cap carcotasii care cu acest prilej da vina, culmea, pe orasul Pascani. Felicitari, domnule Grecu pentru acest materilial realist si lucid.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Inca traiesti ?!
-7 # Chitibus..Inca traiesti ?! 2017-07-19 17:58
Într-adevăr nu pari pupincurist deloc, nu unul simplu, ci cu şcoală şi mod de exprimare, care oferă preludiu..deloc nu eşti genul :))) şi cum să spui că Paşcani însine este bun şi nu are nici o vină, totul e perfect pentru tine. Astfel înțeleg şi înclinația ta politică, ce rudenii şi pe cine guşti în dos, şi orizontul tău e foarte limitat, undeva pe la pădurea Codrii, dacă te mulțumeşti cu Paşcani în acest hal.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Cititor
-4 # Domnule Răzvan GrecuCititor 2017-07-19 18:33
Pâna acum am citit cu interes şi am apreciat articolele dv. dar de data asta nu aţi făcut decât sa demontaţi tot ce a scris Cojocaru pe cazul ăsta ... Ca ziarist, numai asta puteaţi face???
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
anonim
+5 # catre toti cei de aicianonim 2017-07-19 18:43
sistemul din pascani este varza am fost cu nevastamea la spitalul municipal sa fac o ecografie si am fost purtat pe drumuri acte adeverinta cand in sfarsit am zis ca facem ecografia am fost dat afara din spital chiar de domnu Panzaru acu astept parerile voastre
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Rac
+8 # AberamRac 2017-07-19 19:00
Nu sistemul l-a ucis pe acest tanar ci lama unui briceag manuit de o minte imbibata de alcool. Cei doi se cunosteau,au baut impreuna si la prima divergenta criminalul a reactionat. Nu cred ca atunci cand doi tineri stau si vb.si beau ceva ne gandim ca totul va degenera. Nu putem pune un politist la fiecare masa. Probabil s-a facut tot ce s-a putut pentru a-l salva,cred ca uitam sau incepem sa il facem scapat pe adevaratul criminal. Nu mai spuneti ca asta e Romania pentru ca nu facem nimic sa schimbam situatia nici cei care am ramas aici nici cei care au plecat.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Cineva
-2 # RE: Nu sistemul l-a omorât pe Marian!Cineva 2017-07-19 21:48
Credeți ca dacă va certați aici Rezolvați ceva? Mai mult ii întristați pe cei din familia victimei, spun asta pentru ca fac parte din familia victimei. Doar presa a dat vina pe spital. Dumnezeu a făcut toate astea, nu e vina nimănui, e voia Domnului și doar El știe de ce a făcut asta. Dacă nu faceți parte din familie sau cunoscuți apropiați nu mai încercați sa faceți voi pe eroii pentru ca mai mult faceți rău prin aceste comentarii inutile
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
mandeac
-4 # mdamandeac 2017-07-19 23:13
esti un prost cu dumenzeu' ma-ti cu tot, costoboc primitiv. Trezeste-te in poola mea si mai lasa dumenzeii boule.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
man
-3 # RE: Nu sistemul l-a omorât pe Marian!man 2017-07-20 08:31
Riznic Pintilie si toti astia cu viata dreptatea si adevarul absolut unde ati fost pe 11 decembrie ??
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 

Add comment

Comentariile care conțin obscenități, atacuri la persoană sau mesaje nepotrivite nu vor fi publicate. În cazul în care unele comentarii injurioase trec de filtrul automat vă rugăm să raportați comentariul prin butonul de sub acesta.

Security code
Refresh

Casino gbetting.co.uk/casino reviews and sign up bonuses.